-
مفاهیم اساسی EFQM
برای اینکه سازمانی نهایت استفاده را از بکارگیری مدل سرآمدی EFQM ببرد،لازم است که تیم مدیریت ابتدا مطمئن شود که سازمان با این مفاهیم راحت ارتباط برقرار میکند. . .
-
مدل سرآمدی تجاری
مدل سرآمدی تجاری، مدلی نه بخشی است که در ابتدا بوسیله بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) طراحی شد. هدف این مدل، حمایت از مدیریت سازمانهای اروپایی است تا از این طریق به فرایند تبدیل کیفیت به عاملی اثربخش برای . . .
-
سرآمدی
ما سرآمدی را عملی ممتاز و برجسته در مدیریت سازمان و کسب نتایج تعریف می کنیم. سازمانهای واقعا سرآمد، آنهایی هستند که تلاش می کنند تا رضایت سهامدارانشان را از طریق انچه بدست می آورند و اطمینانی . . .
-
مدل تعالی سازمانی
تغییرات به وجود آمده در اقتصادجهانی و تلاش های انجام شده توسط سازمان جهانی ( WTO ) در راستای جهانی کردن اقتصاد و افزایش رقابت ، کشورهای . . .
-
اصول مدیریت کیفیت (3)
تشخیص، درک و مدیریت فرآیندهای وابسته بهم بصورت یک سیستم موجب افزایش کارایی و اثربخشی سازمان در رسیدن به اهدافش می شود. . .
-
اصول مدیریت کیفیت (2)
افراد در تمام سطوح برای یک سازمان، اهمیت دارند. جلب کامل مشارکت افراد باعث می شود که تمام توانایی هایشان برای منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد. . .
-
اصول مدیریت کیفیت
این مقاله، هشت اصل مدیریت کیفیت را معرفی می کند که بر اساس استاندارد سری های ISO 9000:2000 تعیین شده است. این اصول می تواند از طریق مدیریت ارشد به عنوان چهارچوبی برای هدایت سازمان به سوی عملکرد بهتر مورد استفاده واقع شود.
-
مدیریت
مدیریت چیست؟ مدیران چه کاری انجام می دهند؟ من چگونه می توانم مدیریت کنم؟ اینها سوالات استانداردی هستند که بیشتر ما در جایگاه مدیریتی یا در حرفه فعلی خود همیشه از خود پرسیده ایم.
-
بهره وری
بهره وری میزان خروجی در ازای هر واحد ورودی می باشد. در واقح، بهره وری روشی برای اندازه گیری مقدار خروجی افراد، ماشین آلات یا اقتصاد کل ملی است که برای ایجاد درآمد، کالا یا خدمات تولید می کنند. . .